9 January 2011

feeling good

Photobucket
Photobucket
Hejdåå! Loman viimestä päivää viedään, huomenna pitäs jaksaa herätä 6 tuntia aiemmin kun mitä oon lomalla tottunu heräämään... Mulla ei oo mitään ihmeempää asiaa muuta kun että hui teitä on paljon! Tänne on tullut kolmessa viikossa jotain 150 lukijaa ja nyt teitä on yhteensä yli 200, oon iha ihmeissäni :-D Ihan hassua että jotakuta oikeesti kiinnostaa seurata mitä tänne postailen. Mut hei, iso kiitos Johannalle, Rosemarylle (anteeks en oo varma sun oikeesta nimestä :D) ja Katrille siitä, että ootte valinnu miut yhdeksi teidän "linkitä blogisi"-jutun lempiblogiksi (haha selkeesti ilmaistu)! :-))) (tulipa paljon hymiöitä ja huutomerkkejä yhteen postaukseen) (ja sulkuja!)

5 comments:

  1. varmaan sä oot piirtäny ton ? o: vautsivau

    itelläni alkaa huomenna myös koulu, herätys on vaan 12 tuntia aiemmin mitä olen lomalla tottunut heräämään ... :D

    ReplyDelete
  2. Ooo vautsi, oot tosi hyvä piirtämään! Oon tuijottanu noita kuvia vaikka kuinka kauan, mutta toi on niin hieno ;)

    ReplyDelete
  3. anonyymi: joob :) oho miten oot niin myöhään nukkunu :---D tai sit joudut heräämään tosi aikasin =(

    katri: haha kiitos :D ♥

    ReplyDelete
  4. huhhuh onpa mahtava ! oot taitava kyllä :)

    ReplyDelete
  5. Hieno piirros! ai vitsi pitäis iteki piirtää taas jotain =)

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.