14 February 2011

vastauksia!

Missä asut ja mistä oot kotosin? Itä-Suomessa ja täällä oon aina asunu.

Mitä harrastat? Käyn kerran viikossa sellasessa taidekoulussa, jossa oon nyt valokuvauspuolella neljättä vuotta. Ei siis opetella siellä varsinaisesti kuvaamaan vaan lähinnä kehitän filmejä ja niitä filmikuvia ja muokkailen koneella digikuvia. Tykkään kans piirrellä mut en oo sitä nyt vähään aikaan harrastanu.

Miten pitkä oot? En oo varma, oisinko 168 cm?

Pituus/paino/kengänkoko? Pituus tuliki jo/en tiedä/valtaisa 40 :(

Minkälainen olet luonteeltas? Tätä pitäs kysyy varmaan joltain muulta kun miulta iteltäni... mut riippuu tosi paljon seurasta. Tuntemattomammassa porukassa oon enemmän sellanen hiljanen sivustaseuraaja mut tutussa porukassa tosi puhelias ja vähän sellanen (huonon) läpän heittäjä. Oon mielestäni sellanen aika rento ja en jaksa stressata mistään turhista (kuten koulujutuista...:D). Oon aina ollu vähän liianki kiltti, mistä on joskus koitunu muutaki ku hyvää, en kuvailis itteäni tempperamenttiseks tai herkästi suuttuvaks ja tosi harvoin mulla onkaan riitoja kenenkään kanssa. Tulipa selostus ja silti tuntuu ettei tää kerro mitään musta.

Seurusteletko? Ootko koskaan seurustellu? En/en :(

Onko sulla ollu koskaan poika/tyttöystävää? Ei

Uskotko jumalaan? En

Ka? Yläasteelta lähtiessä ysin pintaan, lukiossa en oo laskenu mut huonompi se on varmasti.

Mihin asioihin oot tyytyväinen itsessäs, entä mihin et? Ulkonäössä oon tyytyväinen erityisesti mun hiuksiin ja silmiin, tyytymätön oon mun huonoon ihoon ja vinoihin hampaisiin perus pullaposkien, mahan yms. lisäksi :-D Luonteessani oon tyytyväinen siihen et oon auttavainen ja yhteistyökykynen ja sit sellanen semi sanavalmis ja nokkela (:DDD mikä sana, ja kylläpä tulee hirvee itsekehu-olo). Tyytymätön oon ainaki siihen et oon niin saamaton ja rehellisesti sanottuna laiska, ja että oon ihan hirvee myöhästelijä.

Onko sulla minkälainen kaveripiiri? Mulla on 3-4 tosi hyvää ystävää ja sit koulussa oma kaveriporukka, joita en hirveesti nää koulun ulkopuolella. Sit on tietty harrastuksista ja muista yhteyksistä kavereita mut niitäkään en paljoo vapaa-ajalla nää.

Mikä tekee sut iloseks? Ihanat ihmiset, mielenkiintoset ja älykkäät tai sit toisaalta ihan retardit keskustelut, auringonpaiste, täydelliset vaatteet (jooo materialisti tunnustautuu), hyvä musiikki, onnistuminen ja vaikeiden juttujen oppiminen, hyvät naama- ja hiuspäivät ja moni muu juttu mut en nyt keksi lisää.

Oletko enemmän rauhallinen vai menevä? Varmaan rauhallinen.

Miten vietät vapaa-aikaa? Dataan... No ei nään kavereita :)

Juotko/poltatko tai ootko koskaan maistanu? En/en, olen maistanut.

Ketä/keitä ihailet? Muumeja.

Mikä on lemppari kirja? Carlos Ruiz Zafón: Tuulen varjo

Lempiurheilulaji? Futis

Lemppari hedelmä? Mandariini

Lemppari hymiös? :D

Mikä on sun lemppariväri? Tykkään kaikista, mut violetti on nyt jotenki tosi kiva ja harmaa on aina hyvä.

Lemppariviikonpäivä? Perjantai

Lempileffa? Ainaki Moulin Rouge.

Lempibändi? Ei oo yhtä lempparia, jos nyt yks pitää mainita niin vaikka Muse. Viimeaikasia uusia mahtilöytöjä mulle on esim. The Wombats, Glasvegas ja Biffy Clyro.

Lemppari biisi? Vaihtuu koko ajan.

Lempiruoka? Tääki on vaikee! Ainaki salaatit, pitsa, tortillat ja kiinalainen.


Lempivaatemerkki? Mun vaatteet on melkein kaikki h&m:ltä, ginasta ym. mut en osaa sanoo mikä ois mun lempivaatemerkki. Onpa tylsää kun en osaa vastata näihin teidän vaivalla keksimiin kysymyksiin :D

Top5 nettikaupat? Ainoot nettikaupat mistä oon tilannu on varmaan h&m ja gina tricot... Ainii ja parit korvikset oon tilannu Crazyfactory.fi:stä. Haaveilen joskus myös esim. Urban outfittersin nettikaupassa mut en oo ikinä tilannu sieltä mitää. Oi voi en oo mikää muotibloggaaja ja ihan hyvästä syystä :-D

Mikä on parasta limppaa? Tavan sokerikokis (ei pepsi!)

Appelsiinimehu vai omenamehu? Omena

Tykkäätkö jääteestä? Tykkään!

Tykkäätkö kirjoista? Joo. Nuorempana luin paljon fantasiakirjoja mut nykyään en enää, chick lit -tyylistä hömppää menee varsinkin kesällä useempi pokkari ja muita kirjoja tulee kans luettuu sen verran kun ehtii :)

Mitä tekisit jos saisit 10 000e rahaa? Apua miten vaikee, olin jo listannu tähän kaikkee ulkomaanmatkaa ja vaateostoksia kun tajusin et toihan hupenis ihan äkkiä läppäriin ja kameran osiin :-D Ostasin sen läppärin ja uuden kameran ainaki, sit jäljelle jäävillä rahoilla lähtisin jonnekki kavereiden kanssa.

Viisi paikkaa minne haluaisit matkustaa ja miks? New York ja Pariisi, tarviiko niitä nyt sen enempää perustella, Japani (jonne pääsenki ihan kohta!) koska se kulttuuri on niin erilainen ja kiehtova, vaikka en kyllä harrasta Japania mitenkään. Sit hmm jonnekki erikoiseen paikkaan, niinku Islantiin tai Uuteen-Seelantiin, en oikein osaa sanoo noista. Entisen neuvostomaat kiinnostaa kans omalla tavallaan, en osaa selittää mut haluisin päästä johonki sellaseen.


Tunnetko ketään martta nimistä? Ainaki yhen jonka lempinimi on Martta ;)

Hosutko usein? Aina. Vähän inside-kysymys, hypätkää vaan yli :-D

Onko Inkeri susta kiva nimi? En tiiä tieskö kysyjä, mut miun toinen nimi on Inkeri ja on se ihan kiva nimi :D 

Mikä kamera sull on ja mitkä favorite objektiivit? Nikon d40 + 18-55mm f/3.5 ja 35mm f/1.8, noita objektiiveja kun en omista kuin kaksi niin ei oo lempparia, vaihtelen aina tilanteen mukaan. Seuraavaks haluisin jonkun laajiksen (esim. Sigma 10-20mm) mutku ne tuppaa olee nii hirveen kalliita :(

Tietääkö sun kaverit tästä blogista, entä perhe? Kaverit tietää, perheestä ainaki veli tietää mut porukat tuskin tietää tätä osotetta.

kaikki kuvat we<3it

3 comments:

  1. Mäkin haluaisin laajisobjektiivin... mutta kattelin yhtä canonin niin tota juu 10 000 egee... ehkä vois kattoo jotain vähän halvempia (:

    ReplyDelete
  2. Anni: haha ei ihan sopinu budjettiin :-D

    ReplyDelete
  3. mulla on ihan sama kamera & objektiivit!

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.