18 June 2011

"MIE OON SYÖNY, MIE OON LIHONU, MIE OON KIVA!"

0003
0010
0012
0008
0017
Riparilta on kotiuduttu, huomenna vielä konffis ja sitä varten pitäs laittaa kynnet uusiks ja tehä vikassa kuvassa näkyvät kortit loppuun. Oon ruvennu taas tekemisen puutteessa soittelee pianoa, oon nyt opetellu Adelen rolling in the deepin melkein kokonaan, mutkun siihen mulla ei oo nuotteja niin kuvassa on Coldplayn Scientistin nuotit :-D Tän päivän pikaselta kirppisreissulta löyty vaan Franz Ferdinandin levy, mut tuota oon ettiny jo pitempään niin ei haittaa ettei muuta löytynykkää. Oltiin Kiian kanssa tosi fiksuja isosia ja nukuttiin yks yö siellä riparilla ikkuna auki, nyt on molemmilla kurkut kipeenä ja muutenki vähän kipee fiilis, jee... Otsikko on yksi Kiian ja miun loistavista sitaateista leiriltä :------) Leiriltäkin olis vaikka kui kuvia mut ne on kaikki Kiian muistikortilla, laitan tänneki ehkä jotain sitten kun saan ite ne kuvat.

8 comments:

  1. kuinka sul on noin täydelliset kynnet? kuinak hoidit ne tohon kuntoon supernainen?!?!?

    ReplyDelete
  2. juu noi kynnet on aika mielenkiintoiset:--D

    ReplyDelete
  3. great photos, I love franz ferdinand! xx

    http://i-vomit-triangles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. anonyymi: haha oiski täydelliset, en hoida niitä mitenkää vaikka pitäs varmaan kun ne aina liuskottuu :---D

    jutta: hmm okei :D

    TIIA: en ihan, oon 17v ja olin siis isosena riparilla :-D

    JOHANNA MARIE: thanks, so do i!

    ReplyDelete
  5. nukutteks te siel leiril isoset niitten pikkusten kanssa vai sillee et isoset omas porukas ja sit leiriläiset siel huoneis? :D tai mökeis, mikä nyt siel onkaa se nukkumis järjestelmä? :D

    ReplyDelete
  6. anonyymi: 2-3 hengen huoneissa nukkuu sekä riparilaiset ja isoset mut ei keskenään sekasin :-D ja mökkejäki siellä on mut ite en oo koskaan ollu sellasella leirillä et ois niissä nukuttu.

    ReplyDelete
  7. Sulla on tosi kiva blogi, ja ihanan selkeitä kuvia! :) Liityin lukijaks!

    http://lifemyofstorythe.blogspot.com/

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.