25 September 2012

SILVER NAILS

Photobucket Photobucket Löysin taas tuon viime talvena ostetun goshin hopeanvärisen kynsilakan, ja voi että se on täydellinen! Yksi kerros lakkaa riittää ihan hyvin, ainoa huono puoli tuon kanssa on se, että jos kynnen pinta on epätasainen, niin tuo (niin kuin metallisen näköiset lakat yleensäkin) vain korostaa sitä. Vielä kun jostain löytäisi vastaavaa laatua olevan kultaisen, osaatteko suositella mitään?

This silver nail polish by Gosh is perrrfect, any ideas where i could find a golden one that's this good quality too?

12 comments:

  1. flormarin lakat on minusta törkeän hyviä (pysyy viikon muuttumattomana jos ei tee mitään kovin käsiä kuluttavaa), iteltä löytyy hopea ja kultanen ja hintaa oli parin-kolmen euron verran!

    ReplyDelete
  2. H&M:llä oli ainaki 2 ton tyylistä "metallilakkaa"; kultanen ja pronssinen. Omistan itse noi molemmat, ja vaikka en yleensä tykkää kauheesti H&M:n lakkojen laadusta, noi kuivuu tosi nopeesti ja yks kerros lakkaa riittää !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti vinkistä, pitääpä käydä kattoo löytyskö vielä valikoimista! :-)

      Delete
  3. Isadoran golden sparkles on mun suosikki kaikista kynsilakoista ja passelin kultainen sävy. Tarvii kuitenkin toisen kerroksen, jotta olisi täydellisen peittävä. Toinen pullo mulla jo menossa, sen verran ihana lakka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. isadoran lakkoihin en oo kyllä koskaan pettyny! pitääpä käydä senkin saatavuus tsekkaamassa :-D

      Delete
  4. Mulla on just tällä hetkellä tollasta samanlaista lakkaa kynsissä (ei tosin Goshin mut hopeeta kuiteski) ja sit olin sillee wtf :D

    Sullahan on viininpunainen American Apparellin huppari (saatan toki olla väärässä)? Ni minkä kokonen se on? Oon aikeissa tilata hupparin tuolta niitten nettisivuilta ja vähän mietiskelin että minkä kokoinen mun kannattais tilata ku ne koot on unisex... Ja oon (tai luulen olevani) sun kanssa suurin piirtein samankokoinen :) Kiitti jos autat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D

      ja mun huppari on H&M:ltä, en oo koskaan tilannu American Apparellilta nii en osaa auttaa! :-(

      Delete
  5. Jes jes, oon ettiny jo pitkään joensuulaisten pitämiä blogia (haah koska muutin ite tänne just!) ja nyt löysin.. how fun! :))

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.