28 November 2012

28. MARRASKUUTA

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket [1] Onnistuin vihdoinkin tekemään yhden onnistuneen origamilinnun! Haluisin monta tuollaista, että niitä voisi sitten laittaa vaikka roikkumaan jostain, mutta en oo jaksanut tehdä vielä lisää kun se on niin vaivalloista :-D [2] Viikon takainen aamiaiskuva, jonka julkaisin kyllä jo facebookissa, mutta samalta näytti tämänpäiväinenkin aamiainen. Nuo oli mun lapsuuden lemppariastiat ja löysin ne taas uudelleen :-) [3] Ostin citymarketista hienossa paketissa olevaa choco-teetä, joka ei kyllä ollutkaan ihan mun makuun... [4] [6] Kaksi kivaa turkoosia halpis-korua, sulkakoru on new yorkerista keväällä ostettu, turkoosi (muovi)kiviriipus taas löytyi kesällä Kreikasta parilla eurolla (vaihdoin tosin siihen itse tuon pitkän ketjun). [5] Tänään oli lettipäivä. Yritin ensin tehdä ranskista, mutta siitä tuli sen verran ruma että päätin pysyä ihan perusletissä :-D

[+] Uudistin ulkoasua vähän, mitä tykkäätte? Banneri on kyllä väliaikainen, en ole ihan tyytyväinen tuohon(kaan).
[+] Mut löytää nykyään myös Pinterestistä. Haluun lisää seurattavia, linkkailkaa siis mulle omia tilejänne! :-)

15 comments:

  1. http://weheartit.com/entry/38630502 <-- mulla on vähän ton tyylinen lintuverho mun seinänvieressä. mää silppusin yhen kirjan (jonka sivuista ne on tehty) ja niitä lintuja roikkuu mun katosta ainaki viiskyt :DDD ja vielä pitäs laittaa loput roikkumaan mutta se ompelulangan ja minihelmien kans tappelu ottaa mua päähän :) mut niitä oli hauska tehä (vaikka kaikki ei oo ihan ammatlaisen tasoa, mut tarpeeksi nättejä mulle♥) ne on nii ihania sillon ku tulee joku ilmavirtaus je ne pyörii sen narun varassa, ihanku ne lentäis!! :))

    ReplyDelete
  2. tein just äsken pinterestin, oon ehkä vähän (tai en niin vähän...) hukassa sen kaa mutta täällä minä: http://pinterest.com/sarasofiao/ :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee kivaaa, rupesinkin jo seurailee sua siellä :-)

      Delete
  3. hei mullaki on ihan samallaiset astiat!!!:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eikä oikeesti! :--D en muista kyllä enää että mitä hahmoja nuo on, kun eihän ne kai kaislikossa suhisee -kirjastakaan ole?

      Delete
    2. joo en tiiä oikee ketää jol ois noi samat astiat :D ja ne hahmot on jostain kirjast joka on meijän vintin perällä.. :D

      Delete
  4. En tiiä miten tää on ees mahollista, mutta luin eka että ostit New Yorkista teetä :--D mietin että missä vaiheessa sie oot kerenny niin kauas....

    -nymeliså

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-------D heh joo melkein! tea from new york city(market) :-)

      Delete
  5. minkä ohjeen mukaan teit ton origamilinnun? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se oli jonkun englanninkielisen origamikirjan mukaan tehty, kun sellaista pääsin viime viikolla selailemaan, mut en nyt yhtään muista että mikä kirja se oli :-( crane tuo lintu on kuitenkin englanninkieliseltä nimeltään, varmasti googlaamalla löytyy ohjeita!

      Delete
  6. Täältä löytää mun profiilin: http://pinterest.com/eveli2na/
    Ihan hyvän aikaa oon tätä pinnailua jo harrastanu, eli ihan isoja kansioita löytyy jo, eli selailtava riittää kyllä! Ja ainakin tän blogin perusteella mieluusti seurailisin sua kans!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos linkistä! kävinkin jo kattomassa ja rupesin seuraamaan :-)

      Delete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.