7 November 2012

EYEGLASSES

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Kiitos Roosalle kuvista! Mainitsinkin jo jossakin postauksessa käyneeni optikolla. Mulla oli lapsena lukulasit (joita en kyllä useinkaan käyttänyt, kun ne oli niin rumat), mutta nyt kun kävin tarkistuttamassa näköni, niin mulle sanottiin vain, että mun näkö on parantunut enkä tarvitse enää minkäänlaisia laseja. Syy siihen, että ylipäätään menin näöntarkastukseen, oli sähköposti firmoo.com:ilta, yhdysvaltalaiselta silmä- ja aurinkolaseja netissä myyvältä yritykseltä. Suhtaudun yleensä aika epäilevästi (varsinkin ulkomaisiin) blogiyhteistyöehdotuksiin, mutta vähän aikaa googlailtuani uskalsin vastata myöntävästi, ja viikon kuluttua sain itselleni vahvuuksettomat lasit. Uudet asiakkaat saavat ensimmäiset lasit ilmaiseksi, maksaa tarvitsee vain postikulut (Suomeen käsittääkseni n. 12€) ja mahdolliset lasien lisäominaisuudet. Oon nyt viikon ajan pitänyt näitä laseja, ja tykkään näistä niiin paljon! Ihan mun näköiset, tykkään siitä, miltä ne näyttää mun päässä. Ihan sama mulle vaikka näissä ei olekaan vahvuuksia, käytän laseja silti, ja oon itseasiassa jo lukioaikana käyttänyt citymarketin vahvuuksettomia laseja :-D kauheita paljastuksia... Jos on tarvetta laseille (tai vaikka vain halua ilman tarvetta, kuten omalla kohdallani), suosittelen vilpittömästi, koska olen omiini niin tyytyväinen :-)

Linkki mun kehyksiin, joista tosin näyttäisi olevan vain mustan värisiä jäljellä.

7 comments:

  1. ... Sinun hiukset on vallattoman ihanan väriset♥ + oikein kivat noi lasit:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos, tykkään itekin sekä laseista että hiusten väristä! tosin tuo kupari on siitä hankala, että mun oma väri on niiin harmaanruskee verrattuna tuohon että juurikasvu on ihan kamala :-D

      Delete
  2. Me saatiin kanssa sähköpostia muttei olla vielä saatu aikaseks tilata... Ite asiassa kattelin just samoja kakkuloita, haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. voin kyllä suositella noita, oon tykänny :-D!

      Delete
  3. Onks sulla ollu mitään lääkettä akneen?:) Jos ei niin suosittelen isotretinoin actavis nimistä lääkettä :) Itelläni on se ja hyvin on auttanu, ei oo niin paha mitä netissä puhutaan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vastaanpas ajoissa... Mutta on ollut kolmesti antibiootit akneen, kaksi viime kertaa tetralysal-nimiset lääkkeet. Tuosta mainitsemastasi lääkkeestä on ollut lääkärin kanssa puhetta ja lähitulevaisuudessa oiskin tarkoitus hankkia ne! Kiitos kommentista :-)

      Delete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.