6 December 2012

VASTAUKSIA, osa 1

Kuvissa minäminäminä, aikajärjestyksessä vuosilta 2008-2010! Vanhoja kuvia musta on joskus täällä pyydetty, ja ajattelinkin alunperin laittaa tähän kuvia niin kaukaa menneisyydestä kun vaan löydän, mutta eihän ne vanhemmat olleet ollenkaan julkaisukelpoisia :-D Oon siis näissä kuvissa 14-16-vuotias.

Kui vanha oot? 18. 
Onko sulla sisaruksia? Jos on niin minkäikäisiä? On, 17-vuotias pikkuveli.
Millaisia tulevaisuuden suunnitelmia sulla on? Voi kun tietäisin... Ajattelin valmistua joksikin ja sitten tehdä jotain kivaa työtä, jossa saisi olla vähän luova ja joka olisi ehkä jotenkin kansainvälistä, niin ja kirjoittaminenkin on ihan mukavaa. Ja sitten esimerkiksi lehden tms. ulkoasuun liittyvät jutut kiinnostaa, mutta no, täällä sitä vaan opiskellaan ruotsia :-D Katotaan nyt missä oon vuoden, parin päästä. Ulkomailla asuminen ainakin väliaikaisesti olisi huippua. Lisäksi aattelin myös perustaa perheen jonkun kivan ihmisen kanssa joskus kaukana tulevaisuudessa.
Ootko koskaan kokeillu canonin kameraa vai onko sulla aina ollu nikon? Mun järkkärit on nikoneita (D40 ja D7000), mutta pokkareina mulla/meillä on ollut vain canoneita. Ekaks oli joku muinainen powershot ja myöhemmin ixus 870 is, joka oli hirmu hyvä mutta jonka unohdin lentokoneeseen... ja jota ei sitten jälkikäteen löytynyt :-( Oon kyllä kokeillut canonin järkkäreillä kuvaamista, mutta kauhean paljon kokemusta mulla ei niistä ole.  
Millasia kuvia tykkäät ottaa (muotokuvat, maisemakuvat ym)? Eniten otan varmaan (lähi)kuvia esineistä ym. paikallaan pysyvästä tän blogin takia, mutta tykkään kuvata myös esimerkiksi ihmisiä ja tapahtumia :-) Pelkkiä maisemakuvia otan paljon vähemmän, useimmiten mun kuvissa on joku ihminen/eläin/esine siinä maiseman edessä :-D
Photobucket Mikä on siun lemppari nettivaatekauppa? Oon tilannu vaatteita vain H&M:n ja gina tricot'n nettikaupoista, mutta haaveillut olen esim. urban outfittersin, your eyes lie:n ja glamour killsin sivuilla!
Paras asia bloggauksessa? Kivat kommentit ja palaute, samanhenkisten ihmisten tai uusien kiinnostavien juttujen löytäminen, inspiroituminen ja se, kun saa jonkun lukijan inspiroitumaan jostain :-)  
Entä huonoin? Törkeät anonyymikommentit, joita itse en kyllä ole onneksi saanut, mutta joita saa aina joskus muiden blogien kommenttibokseista lukea.
Lempiblogisi? Niitä on niin monta! Mun bloggerin lukulistalla on ~250 blogia, mutta tykkään tosi paljon mm näistä: Don't think twice, it's all right, 365 days with Ida, Cool n bored, She moves in her own way, Where bluebirds fly, Kertiii, ja yksi vähän erityylinen blogi, joka on niiin insiroiva ja ihana, on Geninne's Art blog. Ja mun linkitä blogisi -jutun suosikit voi käydä kattomassa täällä ja täällä!
Mitä kuuluu? Kuuluu ihan hyvää, oon ollut viime aikoina tosi laiska opiskelemaan, mutta muuten elämä on ihan jees ja eiköhän tää tästä! Kiitos kysymästä :-) 
Millanen olis täydellinen aamupala? Vähän kaikkea! Kaurapuuroa voisilmällä, joku herkku voileipä tai croisantti (tai vaikka molemmat), tuoreita hedelmiä valmiiksi pilkottuna, jogurttia, vähän pekonia ja munakokkelia, omnom... Juomaksi kahvia maidolla ja jotain hyvää tuoremehua tai kylmää kaakaota.
Mikä on elämän tarkoitus? Rakastaa ja tulla rakastetuksi. (Enkä tarkoita vain ihmisten rakastamista :-)
Vanhin juttu mikä sun huoneestas löytyy? Hmm... ehkä joku mummilta saatu koru.  
Jos saisit ottaa minkä tahansa lemmikin, mikä se olisi? Enköhän mie koiran ottais, on niin ikävä nimittäin sitä edellistä!  
Mikä on sun lempi vaatekappale? Sellanen luottovaate minkä voi aina pistää päälle, on ginan silvia-farkut. Yks lempparivaatteista on ainakin ylioppilaslahjaksi saamani mustavalkoraidallinen maripaita.  
Photobucket Kahvi, kaakao vai tee? Kaikki kolme! Kahvia, kun väsyttää, teetä milloin vain ja kaakao joko kylmänä välipalan kanssa tai kuumana coffee housessa, nam.
Millainen itsetunto sulla on? Ihan hyvä kai. Uskallan olla oma itseni, ja oon oppinut elämään itseni kanssa tällasena kun oon ja kriiseilen esim. ulkonäöstäni paljon harvemmin kuin ennen :-)
Mistä inspiroidut?/Mistä saat inspiraatiosi? Mua inspiroi mm. blogit ja monet muut nettisivut (esim weheartit ja pinterest), kaverit ja ohikulkevat ihmiset, lehdet, kirjat, leffat, joskus musiikkikin :-)
Lempiruokasi? Pitsa, salaatit, pasta, kiinalainen ja välimerellinen ruoka, grilliruoka, tortillat, Amarillon chicken pocket, paistettu kala... Tykkään ruuasta :-D
Millä asetuksilla sä yleensä kuvaat? A- tai P-tilassa, asetukset vaihtuu aina tilanteen mukaan.
Mitä opiskelet? Ruotsia Itä-Suomen yliopistossa, sivuaineena mulla on saksa ja ehkä tulevaisuudessa myös media- ja viestintäopinnot.
Jos et sais asua suomessa, niin missä maassa sä asuisit? Ruotsissa.
Mitä harrastat? Bloggailua, vielä toistaiseksi pimiössä hengailua kuvataidekoulussa, kirjeenvaihtoa ja ajoittain myös postcrossaamista. Ja kerhonohjaajana työskentelynkin voi melkein laskea harrastukseksi.
Missä näät ittesi 10 vuoden kuluttua? Oon sillon 28-vuotias... Asun toivottavasti jonkun ihanan miehen kanssa kivassa kämpässä Suomessa tai ulkomailla, teen itselle mieluista työtä ja kenties poden vauvakuumetta? :-D
Mitä ruokaa et voi syödä? Ei mulla tuu mitään mieleen!
Photobucket Mistä pienistä asioista tulet onnelliseksi? Auringonpaisteesta, kauniista asioista ja sanoista, kommenteista blogissa, jouluvaloista, lempibiisistä radiossa, kuuraisista puista, hyvistä naama- tai hiuspäivistä, kirjeistä ja postikorteista...
Seurusteletko? En.
Juotko/poltatko? Joo/tosi harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa.
Mikä on sun lempiaine koulussa? En enää oikeestaan käy koulua, mutta yläasteella ja lukiossa mun lempiaineita oli enkku, ruotsi, kuvis, musiikki, yhteiskuntaoppi, joskus äikkä ja historiakin :-)
Onks blogin nimi ollu aina tää? On.
Mistä blogin nimi? Nipsulintu oli joskus ala-asteella mun lempinimi (tosin vain yhden ihmisen käyttämä) mutta mulla ei oo mitään käsitystä millä perusteella se oli mun lempinimenä :-D Sitten rupesin käyttämään sitä netissä nimimerkkinä ja silleen se kai tuli sitten bloginkin nimeksi.
Sulla on ihanat hiukset, miten hoidat niit? En mitenkään... Pesen vaan perus markettishampoilla ja hoitoaineilla, leikkuutan huonoja latvoja välillä pois. Nyt nää on kyllä täynnä kakshaarasia mutta en oo vaan saanut aikaseks leikkuuttaa!

Kiitos kaikille kysyjille, lisää kysymyksiä saa vielä kirjoitella tänne :-)

No comments:

Post a Comment

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.