17 December 2012

VASTAUKSIA, osa 2

Mitä kuuluu? Hyvää kuuluu, loma on jo käytännössä alkanut kun on enää yksi tentti jäljellä :-) ja joulu on ihan kohta ♥
Kun syöt mandariinia niin karsitko ne kaikki ylimääräset valkoset riukulat pois? En, ei ne riukulat haittaa mua. Ihana kysymys :-D
Millaset on sun yövaatteet? T-paita ja pyjamahousut tai kesällä pyjamasortsit.
Pyöräiletkö paljon? Joo, meen lähes aina kaikkialle lähelle pyörällä.
Mitä kaikkea oot harrastanu? Kuvataidekoulua, lisäks oon kokeillu futista, ratsastusta ja tanssia mut ei niistä sitten harrastuksia tullut. Ja lasken kyllä bloggaamisen ja kirjeiden kirjoittelunkin oikeestaan harrastuksiks :-D
Kuinka kauan sulla on menny kasvattaa hiukses noin upeiksi? Hmm, en osaa oikein sanoa kun varsinkin ennen tätä kuluvaa vuotta leikkuutin latvoja aika usein. 2008 leikkasin tässä ekassa vastauspostauksessa ihan ekassa kuvassa näkyvät lyhyet hiukset, siitä asti oon niitä enemmän tai vähemmän tarkoituksella kasvatellut.
Mikä on sun lempituoksu?(en tarkota hajuvettä) Ääh en tiiä, joku ruuan tuoksu? :-D
Montako korvareikää sulla on? Kaksi molemmissa korvissa.
Mikä huulirasva on parasta? Apteekista saatava Acon puikkohuulirasva tai ihan perus marketti-blistex.
Mikä ois paras maa asua? Oon asunut vain Suomessa ja lapsena vuoden ajan Saksassa, joten kovin monesta maasta ei ole kokemusta, mutta kyllä mie jossain pohjoismaassa mieluiten varmaan asuisin.
Onko sulla hyvät välit sun vanhempiin? On :-)
Mikä on sun lempiväri? Vaihtelee, tällä hetkellä tykkään eniten tummanvihreästä, -sinisestä ja -punaisesta.
Mikä on sun unelma? Elää onnellinen elämä. Ja tehdä joku toinen onnelliseksi, ja muuttaa maailmaa parempaan suuntaan edes vähän. Kauheen tylsä vastaus...

Kuinka pitkä oot? Jotain 169 ja 170 cm välillä.
Käytkö paljoa kirppiksellä? Liian harvoin! Muutamia kertoja vuodessa, pitäisi alkaa käydä useammin.
Onko Roskisprinssi-elokuvassa(jota on kai kuvattu Joensuussa) sinulle tuttuja maisemia? En ole nähnyt kyseistä leffaa :-(
Paras vaatekauppa? Ostan vaatteeni useimmiten (ruotsalaisista) ketjuliikkeistä, mutta en tiedä onko ne kuitenkaan niitä kaikkein parhaita vaatekauppoja...
Mikä oli sun ka ysin päättötodistuksessa? 9,1
Julkkis-ihastus? Ei mulla oo pariin vuoteen oikein ollut... Lauri Tilkanen on kyllä aika ihana!
Kivointa omassa ulkonäössäs? Kädet kyynärpäistä alaspäin sekä hiukset.
Ootko ilta- vai aamu-uninen? Aamu-uninen ehdottomasti! Et ollut varmaan vielä kysyessäsi huomannut tuota inspiration-bannerin yläpuolella olevaa pientä tumblrista bongattua monologia? :-D
Koska tyylistäsi tuli sellainen kuin se nyt on? Se muuttuu vieläkin vähän koko ajan, mutta joskus lukion loppupuolella varmaan.
Lempibiisisi? Mahdotonta vastata. Lempparit vaihtelee usein, Last.fm:ssä oon lovettanut radical facen welcome home -biisin ja pariisin kevään astronautin, mutta ei nekään mitään parhaita biisejä ole.
Mielipiteesi Chuck Bassista? :D Hahaa siitä on niiin pitkä aika kun oon viimeksi gossip girliä katsonut... Katoin varmaan sitä ihan ekaa kautta, muistan vaan että se oli se paha poika.
Minkä ikäsenä aloit valokuvaamaan? Olisinkohan ollut 12- tai 13-vuotias!
Mikä haluaisit olla isona, eli unelma-ammattisi? Voi kun tietäisin... Joku sellainen ammatti, jossa saisin olla vähän luova, ehkä nimenomaan visuaalisesti, ja jotenkin kansainvälinen tai (vieraisiin) kieliin liittyvä. Onkohan sellasta olemassakaan :-D

Joensuun parhaat / huonoimmat puolet? Täällä on yliopisto ja ihan kivasti tapahtumia ja keikkoja / Haluaisin asua ehkä vähän isommassa kaupungissa.
Haluaisitko asua jossain muualla - missä? Ehkä isommassa kaupungissa, en tiiä kuitenkaan missä. Ja ulkomaillakin haluaisin asua jossain vaiheessa, esimerkiksi jossain muussa pohjoismaassa tai jossakin saksankielisessä maassa.
Tykkäätkö tanssia? No joo oikeestaan :-D En osaa kylläkään mut ei sillä niin väliä.
Oletko matkustanut paljon - missä? Mihin haluaisit matkustaa? Oon käynyt Ruotsissa, Tanskassa, Virossa, Saksassa, Itävallassa, Ranskassa, Alankomaissa, Briteissä (Lontoossa), Italiassa, Espanjassa, Portugalissa, Kreikassa useammankin kerran, Kyproksella ja Japanissa. Haluaisin matkustaa vaikka missä! Lontooseen ja Berliiniin haluisin uudestaan kun olin niin pieni siellä käydessäni, lisäksi haluisin käydä Roomassa ja muutenkin nähdä Italiaa enemmän, Pariisissa, New Yorkissa, jossain Etelä-Amerikan maassa, Itä-Euroopassa...
Oletko hipsteri? ;) Haha, en ainakaan tietoisesti... Tykkään vaan monista jutuista joiden ajatellaan olevan hipsterimäisiä!
Miksi aloit pitämään blogia? Olin lueskellut joitakin lifestyle-blogeja ja aattelin, että voisi olla kivaa ruveta pitämään omaa blogia. Ei mulla sen ihmeempää syytä ollut :-)
Kuinka kauan sinulta yleensä menee postauksen tekemiseen? Riippuu ihan postauksesta, harvemmin saan alle tuntiin mitään postausta aikaiseksi, ja joskus saattaa kulua montakin tuntia, ja tietty kuvien ottaminen ja maholliset kuvausjärjestelyt vie myös aikaa.
Tietääkö sun sukulaiset ym. tutut tästä blogista? Perhe ja kaverit tietää, monet lähisukulaiset on sen verran tietokone-tietämättömiä etteivät taida tietää mikä blogi ylipäätään on :-D
Kuuma vai kylmä? Kylmä.
Pieni vai suuri? Keskikokoinen?
Lähellä vai kaukana? Kaukana.
Matala vai korkea? Korkea.
Vanha vai uusi? Vanha. Ja toisaalta uusi. Nää on liian vaikeita!
Makea vai suolainen? Suolainen. Plus suklaa.
Näkö vai kuulo? Näkö.
Mikä on sun lempi kirja, bändi ja biisi? Lempibändejä ja -biisejä on niin monta, että en osaa nimetä yhtä, mutta lempikirja on Carlos Ruiz Zafonin Tuulen varjo.
Lempi elokuva(t)? Amelie, 500 days of Summer ja Moulin Rouge. Oon nähnyt aika vähän leffoja, omia lemppareita saa suositella!

Missä ja millainen olit viisi vuotta sitten? Olin silloin kasiluokalla, täyttämässä ihan kohta 14. Joensuussa asuin silloinkin, käytin tylsiä vaatteita ja olin ujo, piirtelin paljon, haaveilin pinkistä tukasta ja mun mielestä emopojat oli söpöimpiä, haha :-D
Missä ja millaisena näet itsesi viiden vuoden päästä? Oon silloin täyttämässä 24 vuotta. Todennäköisesti opiskelen vielä, mutta toivottavasti mulla on silloin jo jonkinlainen käsitys siitä, miksi opiskelen juuri kyseistä juttua. Oon jo kokeillut ulkomailla asumista, tai ehkä asunkin jo vakituisesti jossain muualla kuin Suomessa. Mun kielitaito on toivottavasti paljon nykyistä parempi, en ole muuttunut tylsäksi ja aikuiseksi vaan olen alkanut toteuttaa enemmän itseäni ja ideoitani.
Katsotko paljon telkkaria? En.
Lempi tv-sarjat tai mitä seuraat? Nykyään seuraan vain Yle Femiltä tulevia sarjoja Solsidan (Onnea onkimassa) ja Våra vänners liv (Kaverien kesken), mutta aiemmin oon seurannut mm. Täykkäreitä, Skinsiä, Gleetä, Housea, Greyn anatomiaa, Vampyyripäiväkirjoja, O.C.:ta, Gilmoren tyttöjä, Gossip Girliä... onhan näitä :-D Mua kiinnostaisi myös Misfits, mutta en oo saanut vielä aikaiseksi katsoa.
Uskotko Jumalaan? En.
Suhtautumisesi kannabikseen? Se lienee ihan syystä laitonta. Ei mulla ole sen kummempaa suhtautumista kun ei ole tietämystäkään.
Kuinka usein kännäät? Juhlimassa käyn ehkä kerran-pari kuussa, joinakin kuukausina en ollenkaan, mutta ei sitä joka kerta tule "kännättyä".
Millaiset välit siulla on perheenjäseniisi? Hyvät välit kaikkiin.
Oletko ollut koulukiusattu/kiusaaja? En kumpaakaan.
Kallein ostoksesi? Lentoliput Wieniin ja takaisin.
Lempikaupunkisi Suomessa ja ulkomailla? Oon harrastanut hävettävän vähän kotimaan matkailua, joten pakko sanoa Joensuu. Ulkomailla kivoimpia, missä oon käynyt, on Lontoo, Barcelona ja Wien.
Seuraatko Salkkareita? En. Katson aina ehkä puolikkaan jakson kuussa, joten on mulla jonkinlainen käsitys siitä, ketä siellä pyörii :-D
Lempiviikonpäiväsi? Perjantai, omalaatuinen vastaus eller hur?

6 comments:

  1. Misfits on ihan huippu! Se eka jakso on aika raju mutta sen jälkeen paranee paranemistaan. Paitsi tää 3 tuotantokausi mikä alko pariviikkoo sitten on aika mitään sanomaton 1 ja 2 kauteen verrattuna. Mutta suosittelen lämpimästi! Yle areenasta näkee kaikki jaksot ensvuoden maaliskuuhun asti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo pitääpä sit kattoo! kiitti kommentista :)

      Delete
  2. Ai mä luulin sun uskovan Jumalaan, kun eksä oo liikkunu srk tapahtumissa/leireillä? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon seurakunnalla töissä isosena ja kerhonohjaajana, mut eihän niihin hommiin haettaessa kenenkään elämänkatsomusta kysellä, kun ei se vaikuta ainakaan mun työskentelyyn siellä :)

      Delete
    2. No eikö isoseks juuri sen takia mennä että kerrotaan leiriläisille sanaa?

      Delete
    3. ei se, etten itse usko, tarkota mielestäni sitä ettenkö vois hoitaa isosen hommia ihan yhtä hyvin kuin joku uskossa oleva isonen. enhän mä nyt siellä leireillä tai kerhoissa julista omaa näkemystäni vaan kerron niitä juttuja mitä mulle on ohjeistettu kerrottavaks :)

      Delete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.