5 January 2013

2012 KAHDELLATOISTA KUVALLA JA MUUTAMALLA SANALLA

Oon aiemmin tehnyt sellaisia monessakin blogissa näkyneitä kuvakollaaseja kuluneesta vuodesta (2010 hih oonpas hassun näköinen noissa kuvissa, ja 2011 part 1 & part 2), mutta tällä kertaa päätin tiivistää vuoden 2012 vain yhteen kuvaan per kuukausi ja listaamaan päällimmäisenä mieleen jääneet asiat. En nimittäin itse aina jaksa perehtyä joskus vähän sekaviinkin vuosikollaaseihin, kertokaa mitä mieltä te ootte tästä yksinkertaisemmasta versiosta! Onko monen kuvan kollaasit sittenkin kivempia, ja mitä tykkäätte kuvista?

 TAMMIKUU  Täytin 18, oli tosi kylmä, tosi paljon lunta ja tosi kaunista, olin melkein kaksi viikkoa kuumeessa, äänestin presidentinvaaleissa.


 HELMIKUU  Vietin Peppi Pitkätossuna huipun penkkaripäivän, kävin kuvaamassa kaverin ja veljen vanhojen tansseja, jumitin kotona ja välttelin menestyksekkäästi yo-kokeisiin lukemisen aloittamista.

 MAALISKUU  Pakotin itseni vihdoin lukemaan ja osallistuin ylioppilaskokeisiin, tehtiin kaverin kanssa spontaani reissu lähikaupunkiin.

 HUHTIKUU  Käytiin kaverin kanssa kahdestaan Wienissä, panikoin kuviskoulun päättötyön kanssa, olin triplasynttäreillä, vietin huippukivan vappuaaton.
 
 TOUKOKUU  Sain valokuvauksen päättötyön vihdoinkin valmiiksi, metsästin täydellistä yo-mekkoa (ai mitenniin oon aina vähän viime tingassa kaiken suhteen?), olin kivoilla synttäreillä.

 KESÄKUU  (Kuva © Vilma Flinkman) Pääsin ylioppilaaksi! Sain uuden kameran, olin töissä, kävin vain yksissä pääsykokeissa, vietin hauskan juhannuksen.

 HEINÄKUU  Olin kaksi viikkoa Kreetalla perheen kanssa, isostelin riparilla, kuvasin serkkuni häät.

 ELOKUU  Olin mökillä, vietin aikaa Suomessa käymässä olleen erityiskivan tyypin kanssa, kävin viikonloppumatkalla kaverin kanssa Turussa.

 SYYSKUU  Aloitin ruotsinopinnot Itä-Suomen yliopistossa ja sain sieltä uusia kavereita, kävin parissakin opiskelijabileissä ja kaverin synttäreillä, sain myös paljon uusia kirjekavereita.

 LOKAKUU  Ostin täydelliset kengät, jouduin opettelemaan elämään ilman Eetu-koiraa, hoidin kaverin koiraa, pääsin mukaan indiedays inspirationiin.




 MARRASKUU  Sain (vahvuuksettomat) silmälasit, olin mukana järkkäämässä 80s-90s-opiskelijabileitä, join paljon teetä.


 JOULUKUU  Näin Scandinavian Music Groupin livenä, osallistuin Lucia-kulkueeseen, juhlin yhtä täysi-ikäistynyttä kaveria, luin vähän tentteihinkin, askartelin joulukortteja ja vietin ihan tavallisen mutta ihanan joulun, juhlin uutta vuotta kivassa seurassa.

27 comments:

  1. Mun mielestä tää oli ainakin tosi kiva ja selkee :--)

    ReplyDelete
  2. Inhoan myös niitä jatkuvia kuvatulvia kuva kuvan perään. Paljon kivempi näin kiteytetysti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiva kuulla että tykkäät! Selkeitä kollaaseja on itse asiassa aika vaikeaa tehdä, ite ainaki huomasin sen taas kun yritin aluks tehä sellasta samantapaista vuositiivistelmää kuin ennenkin.

      Delete
  3. lumoavia kuvia !! siis oikeesti vau :) tuli hyvä mieli täst postauksesta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuli niiin hyvä mieli sun kommentista, kiitos! :-))

      Delete
  4. mun mielestä oli kivempi tämmönen 1 kuva per kuukausi! Paljon selkeämpi ja siistimmän näköinen :) sun blogi on mun ehdoton lemppari!!

    http://lokakuutamo.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hyvä juttu että tästä yksinkertasemmasta versiosta tykkää muutkin kun minä! ja voi vitsi kiitos, ihana kuulla!! :--)

      Delete
  5. Oot kyllä tosi taitava kuvaamaan :) Mä kovasti yritän opetella käyttämään tota kameraani kunnolla, mutta en onnistu siinä kyllä lähellekkään näin hyvin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tekemällä oppii, kuvaa vaan paljon ja kokeile rohkeesti uusia juttuja ja asetuksia! ja käsittelen melkein poikkeuksetta kuviani edes vähän jälkikäteenkin, silläkin saa joskus ihmeitä aikaan :-D

      Delete
  6. apua tuo sun ylppärikuva, kuinka täydellinen se onkaan!!! :-) muutenki ihania kuvia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! pakko sanoo kyllä että tykkään siitä itekin tosi paljon, ihan mun näköinen eikä oo sellanen pönötysposeeraushammashymy jonkun ruusun kanssa :-) kiitos kuuluu mun kaverille, tervetuloa vaan tänne joensuuhun kuvattavaks :---D

      Delete
  7. tää oli hyvä, itekään en jaksa niitä sadan kuvan postauksia kattoa. :--D jotkut vaan osaa tehä kiinnostavia kollaaseja, niin niitä on kiva kattoa - mutta hyvä näinkin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee kiva kuulla! kiinnostavien kuvakollaasien teko on yllättävän vaikeeta, mut tosiaan sillon kun ne onnistuu ne on kyllä visuualista herkkua :-D

      Delete
  8. Oi tää oli ihana postaus ja kiva idea! Tovottavasti ei haittaa, jos vähän kopsaan sun ideaas? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti! ja siitä vaan, eihän tää mikään mun keksimä juttu oo :-)

      Delete
  9. tää oli tosi kiva postaus ja ihania kuvia ! (-:

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos, kiva että tykkäät! :-)

      Delete
  10. Oi, tämä oli kivoin lukemistani 2012 postauksista :-)
    Oletko mennyt vuoden aikaisemmin kouluun kun olet kerta -94? (Olen aina luullut että olet 93, apua!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiitos, melkonen kohteliaisuus!! Ja joo kävin ysikolmosten kanssa koulut vaikka oon -94 :-)

      Delete
  11. oi täydellisyys sinä ja ihana tämä postaus! ♥ ahaaa oliko se erityiskiva tyyppi se josta oli se kuva jonka silmiin olit tuijotellu ;);)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon kaukana täydellisestä, mutta kiitos ja kiva että tykkäät! :-) ja hehhehe saattoipa hyvinkin olla!

      Delete
  12. kuinka usein suunnilleen käyt juhlimassa? tuli mieleen kun kirjotit että kävit parissakin opiskelijabileissä, tuntuu että porukka käy parissa bileissä viikossa :D tää oli kiva ja selkee postaus, hyvää uuttavuotta 2013!

    ReplyDelete
    Replies
    1. en mie niin usein käy, syksyllä tuli käytyä suunnilleen kerran tai kahdesti kuussa! syyskuussa olinpoikkeuksellisesti varmaan kolmissa opiskelijabileissä mut se oli kyllä vähän turhan tiuha tahti mulle :-D ja kiitos, hyvää ja onnellista uutta vuotta sullekin! :-))

      Delete
  13. ihanan laadukkaita kuvia, tekee heti blogista visuaalisesti kauniin + hyvät jutut = volaaaa! Täällä uusi lukijasi, hei! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo kiitos ihanasta kommentista, kivaa että tykkäät!! :-)

      Delete
  14. Olet tehnyt tämän kortin itse???
    Mahtavaa!

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.