6 January 2013

LEMPITUOKSUSI?


Vimeksi pyysin teiltä apua teen ostoon, mutta nyt kyselisin, että mikä on lempparihajuvetesi? Mulla on jo pitkään ollut ostoslistalla joku kunnollinen tuoksu, mutta oon aina pihistellyt niiden ostossa. Nyt mulla olisi joululahjaksi saatu 40 euron S-ryhmän lahjakortti ja ajattelin käyttää sen moisen ostoon. Yritin käydä nuuskimassa mun budjettiin sopivia (kork. 60 euroa) tuoksuja Sokoksella, mutta enhän mie tiennyt edes mistä aloittaa :-D Siispä pyydän teitä kertomaan mulle, mikä hajuvesi tuoksuu teidän mielestä parhaalta, jotta osaisin lähteä edes jostain liikkeelle! Kiitos jo etukäteen ♥

(Kuvituksena satunnaisia otoksia viime vuodelta, mulla on vähän kehnosti mitään kauneuteen liittyviä kuvia, muuta kuin kynsikuvia...)

48 comments:

  1. Parhaita hajuvesia on Hugo Boss - Femme, Lancome - Tresor in love, Versace - Bright chrystal ja Christina Aguilera by night! :-)

    ReplyDelete
  2. Mulla ei ole mitään tiettyä lempparia, mutta omaan nenään nää tuoksuu mielettömän hyviltä:

    CK - One shock for her
    Juicy Couture - Viva la Juicy (la fleur)
    Bruno Banani - Magic Woman
    Lady Gaga- Fame
    Marc Jacobs - Oh Lola
    Escada - Absolutely me
    Diesel - Loverdose :)

    ReplyDelete
  3. Ite en oo kamalan vahvojen tai makeiden tuoksujen ystävä, joten minun mielestä Clean-sarjan hajuvedet on ihan täydellisiä. Esimerkiksi Fresh Laundry ja Warm Cotton on aivan ihania tuoksuja :-)

    ReplyDelete
  4. kaikki marc jacobsit on parhai paitsi ne voi olla vähäsen kalliita jokku ://

    ReplyDelete
  5. No ite tykkään tosi paljon esim. Beyoncén hajuvesistä, hintaa on noin 30e yleensä :)
    sitte toi Lady Gagan on aivan ihana, muo potkas sen kohalla onni, ku voitin sen yhestä arvonnasta, mut sen ostoa olin suunnitellut !♥ Beyoncélta heat rush ja pulse on ihania. Mulla on tuo pulse. Christina Aguileran uutuus *red sin* on kans tosi hyvä :)! Toivottavasti tästä oli mitään apua :)! mut nää on kumminki mun mielipiteitä, mut tsekkaa ees, et mitä pidät noista !♥

    ReplyDelete
  6. DKNY Be Delicious, eli se vihree omenapallo on ollu ainaki miulla käytössä viimesen vuoden verran ja tykkään tosi paljon:)!

    ReplyDelete
  7. Beyoncen Heat on todella ihana ja sitte tääää Christina Aguileran By Night on myös tosi hyvä! :)

    ReplyDelete
  8. Versacen Crystal Noir on mun lemppari! ahh rakastan sitä
    http://sheisqueenwoman.com/wp-content/uploads/Crystal-Noir-Versace-1.jpg

    ReplyDelete
  9. marc jacobs daisy! tai sitten calvin clain one shock :-) tai dolce gabbana sellanen tosi yksinkertanen pullo jossa on numero 3 ja sen tuoksun nimi, jota en nyt muista :-D

    ReplyDelete
  10. CK One shock for her on semmonen jonka ajattelin ostaa itselleni myöhästyneenä joululahjana! :-) Dieselin Loverdose on kans ihana ja siinä on tosi nätti pullokin, hihi.
    (tajusin just että nää on molemmat sellasia jotka on jo sanottu mutta silti!)

    ReplyDelete
  11. Marc Jacobsin Daisy tai Dieselin Loverdose c:

    ReplyDelete
  12. beyoncen heat rush! :-)

    ReplyDelete
  13. Viime viikonloppuna kävin tuoksuttelemassa, ja ehdoton lemppari Emotionilla oli Tommy Hilfigerin yksi tuoksu, sellaisessa suorakulmion mallisessa pullossa. Se vaaleanpunainen olis nyt mun, jos mulla vaaaaan olis rahaa!

    ReplyDelete
  14. Victor & Rolf flowerbomb on maailman parasta hajuvettä ♥ Ja kovin monella ei oo sitä, joten ei oo massa tuoksu. Siinä on kiva tuoksu mut ei liian voimakas vaan just sopivasti! Itse en tykkää voimaikkaista vaan semmosista mitkä tuoksuu sopivasti. Hinta on kyllä aika kova n. 80 e mutta mun mielestä kyllä kaiken hintansa arvoinen. Mulla on se ihan lopussa joten pitää alkaa taas säästää tähän ihanuuteen ♥ Tää on luotto hajuvesi ja kaikki aina kehuu kuinka hyvälle tuoksun, joten suosittelen ! :)

    ReplyDelete
  15. Beyoncén heat on suosikkini ja Christina Aguileran hajuvedet on ihania myös c:

    ReplyDelete
  16. Mun ehdoton hajuvesilemppari on Hugo Bossin Deep red. ;)

    ReplyDelete
  17. Cleanin "Skin" on aivan ihana, en käytä nykyään paljon mitään muita tuoksuja! Se on kivan raikas ja jotenkin kevyt tuoksu, ei yhtään tunkkainen :)

    ReplyDelete
  18. Marc Jacobsin Daisy on aivan ihana!♥

    ReplyDelete
  19. Oma suosikki on Marc Jacobs Daisy! :)

    ReplyDelete
  20. Oon ihan ihastunu Elisabeth Ardenin Green Tea -hajuveteen. Raikas olematta pistävä tai yrttinen tai vetinen. Pehmeä ja vihreä tuoksu!

    ReplyDelete
  21. Oma lempparini on DKNY:n Be delicious, tosi raikas ja hedelmäinen. (:

    ReplyDelete
  22. Cleanin Rain ! ah ♥ muutenkin oon kyllä ihan in laaav cleanin tuoksuihin,voisin ottaa vaikka kaikki.. :D

    ReplyDelete
  23. Escadan kausituoksut on mun lemppareita! Marine groovesta joskus aloitin, taj sunset oli seuraava ja island kissin kotiutin toissapäivänä :)

    ReplyDelete
  24. Oma suosikki on Dieselin Loverdose, tuoksuu vähän lakulta!

    ReplyDelete
  25. Burberryn Brit Sheer tuoksu maksaa Sokoksella 44e netin mukaan. Se on mun mielestä ihana tuoksu, ja just hyvä jos ei haluu mitään kauheen vahvaa vaan sellanen mieto ja hyvän tuoksunen :--)

    ReplyDelete
  26. DKNY be delicious, joku niistä! ne on ihan hirvittävän hyviä ja sillee raikkaan tuoksusia! :) ainakin tää http://www.nstperfume.com/wordpress/wp-content/uploads/2012/05/dkny-another-apple.jpg tai sit se vihree tai punainen! :) mä rakastan niitä ihan hirveästi!

    ReplyDelete
  27. Ehottomat super ykköslempparit on marc jacobsin daisy valkosella kukkakorkilla ja christina aguileran red sin! :)) itellä toi daisy seuraavaks ostoslistalla ku noin vuoden oon sitä aina sokoksella tuoksutellu :p

    ReplyDelete
  28. Dieselin Loverdose ja Versacen Bright Crystal sekä hmm Diorin Addict :) noi on omat henk.koht. lempparit atm!

    ReplyDelete
  29. Vaaleanpunainen DKNY, sun on aivan pakko haistella sitä! Ei liian makea eikä voimakas mutta ah niin ihana

    ReplyDelete
  30. Marc Jacobsin Daisy, Lancomen La vie est belle ja Armanin Diamonds on kaikki ihania, plus mun uusin hajuvesiostos, Jimmy Choon sellanen vaaleenpunasessa paketissa oleva superraikas hajuvesi jolla ei kai ole nimeä :D

    ReplyDelete
  31. Marc Jacobsin Daisy :)

    ReplyDelete
  32. Loverdose on ihana ja makea ja sitten Versacen Bright Crystal on taas vähän raikkaampi :)

    ReplyDelete
  33. Biothermin hajuvedet on ihania! Ne on niin raikkaita ja "luonnollisempia", jos noin voi sanoo :-D Mun lempparit on Pure ja Oceane. Oikeesti, parempaa hajuvettä saa hakea. Tietty tää on niin makuasia ku vaa olla voi, mut jos tykkää sellasista raikkaamista, vesipohjasemmista ja kesäisistä niin näitä suosittelisin. En ite edes käytä muita, kun oon aika nirso hajuvesien suhteen... en tykkää sellasista liian voimakkaista. Hah, tulipa taas stoori... Toivottavasti löytyy mieleinen hajuvesi :-)

    ReplyDelete
  34. Avril Lavignen Black Star on paras ikinä, jä ei oo hinnalla pilattu (:

    ReplyDelete
  35. Escadan Magnetism ja Puman Urban motin on mun lemppareita! :- )

    ReplyDelete
  36. Marc Jacobsin Lola (siis ihan pelkkä Lola, ei Oh Lola) on ihan mun all time favorite! Lisäks toi Lady Gagan uus tuoksu on hyvä.

    ReplyDelete
  37. DKNY:n melkein kaikki tuoksut on ihania. Sellasia raikkaita.
    Burberryn The Beat on ihanaihana pehmeä tuoksu.
    Ja sit Beyoncen Heat rush, vähän makeampi :)

    ReplyDelete
  38. Versacen Bright crystal ja D&G:n Anthology I'mperatrice eli numero 3!

    ReplyDelete
  39. Calvin Klein - IN2U her ihana arkituoksu
    Juicy Couture - Viva la Juicy la fleur ja Couture couture makeita, naisellisia
    John Galliano - Parlez-Moi d’Amour 2008

    ReplyDelete
  40. Rakastan Guessin Seductivea! mutta jos haluut jonkun raikkaan tuoksun ni se kannattaa kyllä unohtaa:)

    ReplyDelete
  41. Christina Aguileran Red sin!! Sain joululahjaks sellasen pakkauksen, jossa on toi hajuvesi, suihkugeeli ja body lotion, ja oon ihan hulluna niihin kaikkiin! :D Hintakaan ei päätä huimannut, koko setti tais olla 30 euron paikkeilla.

    ReplyDelete
  42. Ite oon ihan rakastunut versacen bright crystalliin! Se ei ole liian voimakas ja sopii moneen tilanteeseen. (:

    ReplyDelete
  43. Beyoncen Heat rush :) suosittelen tosi paljon, eikä ole edes kovin kalliskaan.

    ReplyDelete
  44. Dieselin Loverdose on ihan täydellinen! Plus pullokin on tosi kaunis timantti, suosittelen :-)

    ReplyDelete
  45. Beyoncen Pulse!!! Täydellistä.

    ReplyDelete
  46. Marc Jacobsin Daisy

    ReplyDelete
  47. KIITOS kaikista kommenteista!!! :-)

    ReplyDelete
  48. beyoncen heat rush !! aivan ehdoton

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.