12 February 2013

TÄÄLTÄKIN MINUT LÖYTÄÄ

 tumblr (uudistettu ulkoasu jee)



Kiire ja olematon kuvausinto on viime aikoina näkynyt varmasti täällä varsinaisen blogin puolella, pahoitteluni siitä. On mulla kuvia, mutta en haluaisi tehdä 1-2 kuvan pikkupostauksia toisensa perään, vaan pitää edes jonkinlaista tasoa yllä postausten mielenkiintoisuudessa (ja kuitenkin kirjoitan nyt just sellasta turhaa "kiireinen bloggaaja täällä hei, elossa ollaan, sorge postaustauosta"!!! hyi saara!). 

Silloin kun tänne kirjoittamiseen ei ole aikaa tai halua, postailen kyllä muualle. Yllä näkyvillä kolmella sivustolla oon usein aktiivisempi kuin täällä, joten jos mun jutut täällä bloggerin puolella miellyttää, niin kannattaa tsekkailla noita kolmeakin välillä! Kattelen myös usein mua seuranneiden omia profiileja/blogeja ja oon monesti löytänytkin sieltä uusia seurattavia ;-) Tuolla sivupalkissa on muutkin sivut, joilta mut löytää. Ai niin, ja jos sulla on hyvä musamaku (heh) niin tätä spotify-listaani päivitän aina kun uusia hyviä biisejä löytyy.

Kirjoittelen seuraavan kerran sitten jotain kunnollista...!

4 comments:

  1. mä täällä kuuntelen sun spotify-listaa ja selaan pinterestiäs ja koen sellaista inspiraatiotulvaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaw ihana :-D oikeesti huippua että tykkäät :-)

      Delete
  2. Heippa !
    Haastoin sut, käy tsekkaamas haaste täällä: http://kuurupiilosta.blogspot.fi/2013/02/challenge.html

    ReplyDelete
  3. kiitos, käyn kattomassa! :--)

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.