18 April 2013

KEVÄTVAATEKOLLAASI


Halusin tehdä pitkästä aikaa kollaasin, tässä siis mun tän hetkiset himotukset. Noita mustia vanseja oon katellut jo useamman vuoden ajan ja nyt huomasin niiden olevan alennuksessa huhtikuun ajan kookengässä, joten ne on ehkä pakko käydä vihdoinkin ostamassa. Mun vanhat mustat tennarit repeileekin jo liitoksistaan. Toinen juttu, minkä todennäköisesti ostankin, on tuollaiset vihreät farkut. Kollaasin housut on H&M:n, mutta Cubuksen housuja oon käynyt jo kahdesti sovittamassa. Mulla on tällä hetkellä oikeestaan vaan kahdet sopivan kokoiset farkut, joten ei nuokaan ihan turha ostos onneksi olisi. Paitoja en niinkään tarvitsisi, mutta nuo kolme nyt ovat niin kivoja, että piti lisätä tähän kollaasiin. Sininen monkin reppukin on hirmu suloinen, mutta pärjännen ihan hyvin sini-violetilla kånkenillani. Kirpparilleillekin pitäisi lähteä kiertämään ja etsiskelemään jotain samantapaisia juttuja!

Kuvat: housut, keltainen ja vaaleansininen paita / h&m.com, reppu ja new-toppi / monki.com, kengät / zalando.fi

1 comment:

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.