15 May 2013

MITÄ KUULUU?

naama1Jonkinlaista kuulumispostausta toivottiin, joten tässä nyt pitkästä aikaa kunnolla höpöttelyä!
OPISKELU: Tänään heräsin (normaaliin tapaani) vasta puoli kahdentoista maissa, ja ensimmäinen ajatukseni oli, että just nyt iso joukko nuoria tuskailee Tampereen yliopistolla journalistiikan ja viestinnän pääsykokeissa. Tein tänäkin keväänä yliopistohaun, hain siis Tampereelle, Jyväskylään ja Helsinkiin viestintää/journalistiikkaa. Oon lukenut kyllä sen pääsykoekirjan ja alleviivaillutkin, mutta mulle tuli viime viikolla kuitenkin sellainen tunne, että mullahan on hyvät suunnitelmat Joensuutakin varten (niistä suunnitelmista sitten ehkä myöhemmin, kunhan oon niistä vähän varmempi!). Ei mulla lopulta ollut oikeasti motivaatiota päntätä sitä pääsykoekirjaa. Mua on alkanut taas uudelleen kiinnostaa opettajan työ, ja tämän kuun lopussa onkin aineenopettajan pedagogisten soveltuvuuskoe. Kunpa se menisi hyvin...!
KESÄTYÖT: Harmittaa vähän, etten saanut yhtä (hyväpalkkaista) kesätyötä, jonka saamiseen ajattelin itselläni olleen hyvät mahikset. Onneksi sain kuitenkin elokuuksi kaupungilta töitä, oon lipunmyyjänä sellaisessa kulttuurikeskuksessa. Se siinä vain on, että elokuun kesätöistä palkka tulee vasta, kun kesä on ohi... Jostain pitäisi nimittäin saada kesäksikin vähän rahaa.
naama2 BLOGI: Yllättäen taas kesän lähestyessä kiinnostus bloggaamista kohtaan kasvaa. Tänään jaksoin pitkästä aikaa jopa meikata ja pukea päälle jotain muuta kuin kollarit, jee! Ja ihan vain siksi, että voisin ottaa ulkona kuvia tänne laitettavaksi (ja olihan se fb-profiilikuvakin päivitettävä, viimeksi vaihdoin sen joulukuussa...).  Oon viime päivinä katsonut aika paljon vlogeja, vaikka yleensä en paljoa youtubea käytä. Enimmäkseen oon kattonut sellaista tyttöhömppää: hius- ja meikkitutoriaaleja, outfits of the week -videoita ja jotain höpötysvideoita. En voi kyllä kuin ihailla ja kadehtia taitavia vloggaajia, miten jotkut osaakin olla niin luontevia kameran edessä. Oon joskus vannonut täällä blogissa, että videopostausta ei tulla multa näkemään, mutta eihän sitä koskaan tiedä... Nyt oon ainakin ihan innoissani noista videoista :-D
MUUTA: Arvatkaa mitä, mulla on ollut viime viikosta lähtien 10 kerran kortti yhteen kuntokeskukseen, ja oon käyttänyt siitä jo kolme kertaa! Tiedän, kuulostaa uskomattomalta. Ei mulla mitään kammoa liikuntaa kohtaan ole, tykkäsin koululiikunnastakin, mutta mitään kunnon liikuntaharrastusta mulla ei ole koskaan ollut. Sen sijaan kuntosaleja voin sanoa kammonneeni, oikeasti vain siksi, etten tiedä, mitä mun siellä pitäisi tehdä... :-D Tein maanantaina pikavisiitin kyseisen kuntokeskuksen salille ja yritin vaivihkaa tarkkailla, mitä muut niillä laitteilla tekee, haha. Mutta bodybalancessa oon käynyt kolmesti, siitä oon kyllä tykännyt! Mihinkään pumppiin en vielä uskalla mennä, pelkään että hyydyn heti alkuun. Mutta oon niin iloinen, että oon vihdoinkin testannut ryhmäliikuntatunnilla ja jopa salilla käymisen, jospa tästä muodostuisi joskus tapa.
naama3 Oliskohan siinä kaikki tällä kertaa! Kuka jaksoi lukea kokonaan? :-D

16 comments:

  1. Haha miksi tätä ei jaksaisi lukea kokonaan, suht lyhyt postaus! :D jännä miten näin keväällä kaikki tuntuu heräävän eloon, myös blogit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha oon varmaan niin tottunut kirjoittamaan niitä parin rivin kuvatekstejä, että tää tuntui musta pitkältä :-D

      Delete
  2. Tää oli kiva postaus :')
    Mäkin oon hakenut journalismia mutta eipä mistään kuulu kirjettä :( Mutta toiveena kyllä Joensuuhun sit yliopistoon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, ei mullekaan oo tuolta Jyväskylästä tullut pääsykoekutsua... Ja uuu mitä opiskelemaan Joensuuhun? :-)

      Delete
    2. Kulttuurintutkimusta. Vielä ois melkein puolet matskusta lukematta ja alle viikko aikaa heh :'D

      Delete
  3. tosiaankin jaksoi lukea :) oot kaunis ja sulla on aivan unelmahiukset!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi miten kiva kuulla, kiitos! :-)

      Delete
  4. Oisin mä paljon enemmänkin jaksanu lukea! Ja hei joo videota kehiin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee kiva :-) Ja katellaan nyt, ehkä vielä joskus!!

      Delete
  5. Jee kiva vaan, että bloggausinto kasvaa, koska sun postauksia on kiva lukee!C:
    ps. heh ite en uskalla mennä kokeileen bodypumpia, koska ei mitään havaintoo mitä sie oikeesti tehdään :D mulle ei riitä ne peruskuvaukset bodypumpista..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hih kiitos :-) ja ei mullakaan oo oikein kunnollista kuvaa siitä, mitä pumpissa tehdään, jotain painoja siellä kai käytetään? :-D

      Delete
  6. Mä luin. Sun hiukset on _aivan upeat_ näissä kuvissa!! <3

    ReplyDelete
  7. kiva postaus!(:

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.