6 June 2013

KAKSITOISTA KUVAA KULUNEELTA VIIKOLTA

kollaasi2 1. Ostin eilen, en malta oottaa että pääsen lukemaan tuota! 2. Talviturkki heitetty 3. Suomen suven avaus ja jätski 4. Piirtelin pitkästä aikaa kollaasi3 1. Eilen ranteessa 2. Lemmikkejä meidän takapihalla 3. Iloinen Perttu 4. Eilen ilta-auringossa, aijai ♥ kollaasi1 1. Löysin Vero Modasta ekan statement-koruni alennuksesta kympillä 2. Syötiin viime viikolla superherkkujäätelöannokset Idan ja Jonnan kanssa 3. Kukkia, kukkia... Mulla ois ollu vaikka kuinka paljon kuvia kukista, mutta hillitsin itseni ja laitoin tähän postaukseen nyt vain kaksi :-D 4. :-):-):-)

Tykkäsitte tästä postauksesta, joten tein nyt samantapaisen, mutta vähän isommalla kuvamäärällä! Toivottavasti tykkäätte tästäkin, kertokaahan mulle mielipiteenne :-)

10 comments:

  1. The Fault in Our Stars on ihana! Mua vähän harmittaa, että omalle kohdalle sattui suomennos, mutta sitten kun olen joskus tulevaisuudessa rikas, niin ostan sen alkuperäisen kovakantisena.

    Ihania kuvia, + onnittelut viimeisestä! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Luin sen eilen loppuun, oli aivan ihana!! Yksi parhaista nuortenkirjoista joita oon lukenut. Ja kiitos! :-))

      Delete
  2. Määäkin haluun lukea tuon!

    ReplyDelete
  3. Green on oikea nero, toivottavasti kirja naurattaa ja liikuttaa yhtä paljon kuin itseäni! Suositeltavaa luettavaa aivan KAIKILLE!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kyllä, nauroin ja itkin niin paljon etten muista millon viimeksi tällä tavalla kirjaa lukiessa! Kirjan henkilöt jäi todella mieleen ja tänäänkin oon huomaamattani mielessäni kerrannut kirjan tapahtumia :-D Oon ihan samaa mieltä, suosittelen lukemaan! :-)

      Delete
  4. Kiva kollaasi :) ja isot onnittelut viimeisestä kuvasta!!

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.