14 June 2013

SADEPÄIVÄ ON ASKARTELUPÄIVÄ

kirjeitä2 kirjeitä1 kirjeitä3 Olin suunnitellut tänään retkeä kirjastoon, mutta mua ei sitten huvittanutkaan lähteä tuonne taukoamattomaan kaatosateeseen polkemaan... (Mutta itse asiassa äiti toi mulle äsken Carlos Ruiz Zafonin Taivasten vangin, joka mun on pitänyt jo pitkään ostaa ja lukea, kiitos äiti! Ja kiitos hirmuisesti myös teille edellisen postauksen kommenteista ja kirjavinkeistä!!) Kannoin sitten keittiön pöydälle kaikki mun kirjetarvikkeet ja rupesin vihdoinkin vastaamaan mulle saapuneisiin kirjeisiin. Join pitkästä aikaa teetä ja askartelin muutaman tunnin, sain kolme kirjettä ja yhden kortin valmiiksi. Jatkan sitten huomenna!

5 comments:

  1. Ihania nuo sun kirjeilytarvikkeet, ovat inspiraatio omaan postiin, vaikka yleensä liikunkin koristelussa näillä linjoilla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos, ja ovathan nuo sunkin kirjepaperit ja -kuoret yksinkertaisuudessaan tosi nättejä!

      Delete
  2. äääääääääääää ! kateus iskee, tahtoo kans tommosia supersöpöjä tarroja ! :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ihana :-D ikävä kyllä suurin osa noista kuvissa näkyvistä tarroista on Japanista ostettu!

      Delete
  3. Voi ei! Taisinpa juuri rakastua, suhun ja sun blogiisi ♥ kertakaikkisen ihana... ja nuo tarrat ja kaikki muukin pikkunen mikä täällä on tullut vastaan. Oot söpö ♥ liityn ehdottomasti lukijaksi!

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.