12 August 2013

KUULUMISIA

pelto2 pelto1 Hei pitkästä aikaa! On aina yhtä ikävää aloittaa postausta sanoilla "pitkästä aikaa", mutta töiden takia mua ei ole yhtään huvittanut blogata. Kun istuu töissä kahdeksan tuntia koneella, ei tee mieli istahtaa koneen ääreen enää kotona :-D Täällä on kuitenkin välillä niin hiljaista, että ehtii selata kaikki blogit, facebookin ja nettilehdet läpi moneen kertaan ja silti on tylsää, joten ajattelin kirjoitella nyt asiakkaita odotellessa. Viime viikolla käytin luppoajan hyväksi kirjeitä kirjoittamalla, sekin on hyväksi todettu apu tylsyyteen. Ainakin mun puhelinkammo on mennyttä, täällä kun joutuu puhumaan niin usein puhelimessa.

Sitten mulla on iloisia uutisia: sain soluhuoneen ihan keskustasta!! Toinen mun kaverin kämppiksistä muuttaa pois, ja vuokrantajakin hyväksyi sitten mut uudeksi asukkaaksi. Kämppä on aika vanha ja vähän kämänen, mutta sijainti on tosi hyvä ja huone paljon isompi kuin mun nykyinen. Vuokrakin on kohtuullinen, ja hyvät kämppikset tietysti :-D Ja tän pehmeämpää laskua kotoa pois muuttamiseen en voi kuvitellakaan, tuttujen kämppisten luo ja parin kilometrin päähän kotikotoa. Onhan se oma yksiö edelleen mun haaveissa, mutta tää on oikein hyvä ratkaisu nyt ekaksi omaksi kämpäksi :-) En malta oottaa, että pääsen vihdoinkin muuttamaan ja ottamaan mukaan vain oikeasti tarpeelliset tavarat, nyt mun huone on ihan täynnä kaikkea roinaa... Muutan siis syyskuun alussa, siitä lisää sitten myöhemmin.

Kivaa maanantaita! :-)

(En muuten ole värjännyt hiuksiani tummemmiksi ja ehtinyt kasvattaa moista juurikasvuakin jo, kuvat on otettu kaksi vuotta sitten elokuussa! Musta noi on vaan niin kivoja kuvia ja taas ajankohtaisiakin, että päätin pistää ne uudestaan julkaisuun, vähän eri tavalla muokattuina kuin viime kerralla.)

No comments:

Post a Comment

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.