7 September 2013

EKA VIIKKO OMASSA KÄMPÄSSÄ

huone1 huone2 ruokaaa Hei ja pahoittelut postailemattomuudesta, mulla ei nimittäin ole vielä konetta! Oon nyt kotikotona käymässä ja pääsin vihdoinkin täällä koneelle muokkaamaan kuvia. Ensimmäinen viikko omassa kodissa (solussa) on sujunut tosi kivasti. Sain sängyn vasta eilen, kuvassa näkyy vielä alkuviikon väliaikainen nukkumisratkaisu. Huomenna olisi tarkoitus viedä tuonne keskeneräiseen huoneeseen vielä ainakin toinen hylly ja matto. Otan sitten kunnolla kuvia, kunhan saan tuon järjestykseen. Oon syönyt aina päivällä yliopistolla ja aamulla ja illalla sitten jotain pientä, lähinnä leipää tai mysliä. Keskiviikkona mun piti tehdä illansuussa munakasta, mutta lopullisessa annoksessa olikin vain nuudeleita ja munakkaan täytteet. Lupaan kyllä postata ruuastakin, kun rupean sitä oikeasti tekemään. Kulunut viikko on ollut täynnä ohjelmaa, ja oon jo nyt onnistunut aiheuttamaan itelleni melkoiset univelat... Mutta on ollut hirveän hauskaa ja oon tavannut paljon uusia ihmisiä. Ja iso kiitos kaikille teille ihanille, jotka ootte tulleet sanomaan että luette mun blogia! Oon ollut joka kerta ihan yhtä jäässä, mutta vaikka oon todennäkösesti vastannut jotain epämääräistä niin ootte tehny mut tosi iloseks! :-) Aineenopen orientoiva harjoittelukin on päässyt käyntiin, ja mun pitäisi jo ensi viikolla opettaa lukiolaisille kielioppia, APUA...! Enhän mie osaa ruotsia paljon enempää kuin nekään :-D Nyt meen syömään ei-opiskelijaruokaa: pihviä, kreikkalaista salaattia, perunoita, graavilohta ja sienisalaattia, kaikki kotitekoista. Porukoiden lähellä asumisen etuja ♥

10 comments:

  1. ihana postaus, niinkun sun blogissa aina on ♥ (----:


    muuten, kattelin sun vanhempia postauksia ja vastaan tuli tämä http://nipsulintunen.blogspot.fi/2012/06/ikea-jne.html?m=1 - noista ekan kuvan purkeista; mihin oot käyttänyt niitä ? mä oon kattellu niitä jokin aika sitten (ne on ihan täydellisen näkösiä !) mutta en raaskinut ostaa kun en tiedä mihin noita käyttäisin (musta noi on obviously jotain keittiöön kuuluvia purkkeja, teelle ja kahville ja sellaisille mutta omaan huoneeseen nuo haluaisin) hah tää on ehkä ihan hassu kysymys ja kommentti mutta ajattelinpa nyt silti kysäistä :-------D !

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! ♥ En itse asiassa oo käyttänyt noita mun purkkeja ollenkaan keittiössä! Säilytän niissä mm. koruja, kuvioteippejä ja lääkkeitä :-D Ja hassut kysymykset on parhaita!!

      Delete
  2. Nytkö jo pääset opettamaan lukiolaisia! Ihan kouluunko menet, niinkun sijaistamaan vai mitä? :-D Tsemiä!

    Ja kivalta näyttää toi huone, tosi valosan olonen! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No joo, voi kamala! En mee sijaiseks, vaan meidän pitää orientoivassa harjoittelussa seurata oppitunteja ja pitää muutama lyhyehkö opetustuokio, mulla nyt ekana tulossa siis tuo noin vartin mittainen kielioppituokio. Kiitos tsemistä, sitä tarviin :-D Ja kyllä tossa huoneessa on potenitaalia, vielä mie siitä kivan saan!

      Delete
  3. jeejee innolla odottelen kuvia valmiista kämpästä :-)

    paljonpaljon onnea uuteen asuntoon ja tsemppiä tuohon opetustuokioon!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihii kiitos! ♥ Tsemppiä tarvitsenkin :-D

      Delete
  4. Hyvältä näyttää!

    Mihin kouluun meet pitämään ton opetustuokion? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Norssiin meen, se on se opettajien harjoittelukoulu :-)

      Delete
    2. Keskustan Norssiin? Hahah pitäiskö tulla moikkaa jos sattuisin näkee :D

      Delete
    3. Jooo ei kai täällä oo ku yks norssi..? :-D saa tulla moikkaa!

      Delete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.