24 September 2013

TÄÄLLÄ TAAS

Arvatkaa mitä? Mulla on nyt sekä tietokone että netti!! I'm back in business, siis.

Huone alkaa näyttää jo ihan kivalta, seinät vain ovat ankean tyhjät ja vaaterekki on vielä ostoslistalla. Huonepostausta tulossa pian :-) Viime viikot on olleet järjettömän kiireisiä. Luentoja ja harjoittelukoululla oloa on aamusta iltaan, ja kotiin päästyä tuntuu, ettei jaksa tehdä mitään muuta, kuin maata (mun uudella, leveällä, oi niin mukavalla) sängyllä ja tuijottaa kattoon tai ottaa päikkärit... Kohta tää kuitenkin helpottaa. Nytkin mun pitäisi analysoida yhtä tekstiä, tai ennemminkin olla jo nukkumassa, mutta halusin tulla vihdoinkin kertomaan vähän kuulumisia.

Opehommat tuntuu kivalta ja aloitin nyt myös sen kauan haaveilemani venäjän (ja oon siitä niin innoissani!). Oon myös ollut meidän ainejärjestön mukana pitämässä rastia kaupunkisuunnistuksessa ja fuksiaisissa, vitsi että oli hauskaa! Onneksi lähdin mukaan. Tällä viikolla ois edessä muun muassa sellaisia huippujuttuja kuin haalaribileet (joita me etkoillaan huolella hyvän seuran, ruuan ja juoman kanssa, parasta!), kahdet tuparit ja loppuviikosta vähän rauhallisempaa meininkiä, nimittäin sunnuntailounas sukulaisten luona.

Mulla on Spotify premium 30 päivän kokeilussa ja oon jo nyt yhden illan kuuntelun jälkeen koukussa. Kävin tänään hankkimassa netin, liitin kotoa varastamani kajarit koneeseen ja laitoin Bastillen Bad bloodin soimaan. Oli ihan uskomatonta kuunnella musiikkia oikeista kaiuttimista parin vuoden tauon jälkeen, olin oikeasti pakahtua siihen, miten hyvältä se kuulosti :-D Miten oon voinutkin kuunnella musiikkini viime vuodet läppäriltä ilman erillisiä kajareita...

Tässä ei nyt ole kyllä päätä eikä häntää, mutta menköön! Ihanaa, että ootte pysyneet kärsivällisinä, mun postailu kyllä jatkuu nyt uuden koneen ja nettiyhteyden myötä :-)

6 comments:

  1. Jeee ihanaa! Sun blogi on vaan parasta <3

    ReplyDelete
  2. Jeee jee, kivaa :-) Vikassa kuvassa tuttu tyyny, ihan niin ihana, mullakin tuollainen ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on kyllä ihana! Se oli ainoa asia, minkä tiesin varmasti haluavani Ikeasta kun lähdettiin sinne ennen tänne muuttoa :-D

      Delete
  3. Oot pyöriny norssillakin aika paljon :) siun hiukset on ihanat ja oot muutenki ihana ku hymyilet vaan aina kävellessäsi käytävillä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, onhan siellä pitänyt aika paljon hengailla! Ja hahaa voi vitsi, kiitos! Ihanasti sanottu :-D

      Delete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.