1 October 2013

16 KUVAA SYYSKUULTA

kollaasi1 [1] Fuksiaisten rastilla odottelemassa (nyt mulla on vähän enemmän haalarimerkkejä ommeltuna kuin tuolloin, näyttää aika tyhjiltä vielä tuossa!) [2] Mun uusi supersuloinen kukkaruukku! Miten voikin tuollainen pikkujuttu tehdä niin iloiseksi. [3] Ilonassa, taas vaihteeksi. Mulla on ihan liikaa tällaisia samanlaisia kuvia kuluneen kuun ajalta... Kännykän takakuoressa on pikkuveljen passikuva, se ei hirveästi arvostanut mun ideaa laittaa se tuohon :-D [4] Aamupalaa sen jälkeen, kun äiti oli just täyttänyt mun jääkaapin. kollaasi2 [1] Eka aamukahvi uudessa asunnossa [2] Kukkia  [3] Väsynyt aamunaama [4] Ihanan matchy-matchyt opiskelutarvikkeet kollaasi4 [1] Näyttää ehkä vastenmieliseltä, mutta maistui niiin hyvältä! Ihmettelen itsekin miten osasin tehdä oikeasti hyvänmakuista ruokaa. Parsakaali-paprika-porkkana-sipuli-kana-nuudeli-pirkkakiinalainenvalmisateriakastike-wokki, tälleen lyhyesti ja ytimekkäästi ilmaistuna. [2] Tää pelasti mun päivän ♥ Olin fiksusti laittanut suklaapatukan jo edellisenä iltana valmiiksi laukkuun, ja sitten seuraavaana päivänä päänsärystä kärsien neljän tunnin yöunien jälkeen, saksan läksyjä tehdessä (yhyyy kun saksa on vaikeeta), join aamukahvit yliopistolla ja mutustin tuota. [3] Tää oli hyvää! (Mikähän vitamiininpuutos mulla on kun kynnet on noin uurteiset...) [4] Eilisen iltapala: kurkkua, kanaa ja fetaa kollaasi3 [1] Sadesää [2] Oon ollut tosi tyytyväinen mun Eppu-reppuun. Se on tosi tilava ja kätevä, kun sitä voi joko kantaa laukkuna (kuten kuvassa) tai reppuna selässä. [3] #swag, miten en jotenkin näytä kauheen uskottavalta (veljen) snäbärin käyttäjältä? [4] Ida otti salakuvan mun kehitys- ja kasvatuspsykan luentomuistiinpanoista, heheee...

14 comments:

  1. kiva kuvapostaus! toi nipsumuki on aivan ihastuttava :-)

    ReplyDelete
  2. Oi nam nuudeliwokkia! Pakko tehdä tänään myös:)

    ReplyDelete
  3. Ootko sie rakastunut?? :D Kun katoin, että oikein hehkut nykyään... :> Huippua, että oot taas päässy koneen ääreen ja bloggaamaan, siun kuvia on aina kiva katella ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa ihana kommentti! En oo rakastunut, mutta kiitos kuitenkin, elämä on aika kivaa niin ehkä se vaan saa miut jotenkin hehkumaan :-D Kiva kuulla ♥

      Delete
  4. sun hiukset on maailman söpöimmät

    ReplyDelete
  5. Onks sulla alkanu roa miten vaikuttamaan? Onko tullu sivuvaikutuksia? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teen pian tästä ihan oman postauksena, mutta kyllä on alkanut vaikuttamaan! Sivuvaikutuksia on ollut, mutta onneksi ei mitään kauhean häiritsevää. Iho ja varsinkin huulet kuivuu paljon ja selkäkipuja on ollut, onneksi tosin ei mitään voimakkaita.

      Delete
  6. Voi juku kun sun viime postaukset on nostattaneet hymyn huulille! Oot ihana <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. voiii kiitos, ihana kuulla! :-) ♥

      Delete
  7. Haluan syödä kaikki... Ja parsakaali-paprika-porkkana-sipuli-kana-nuudeli-pirkkakiinalainenvalmisateriakastike-wokki, ja kurkkua, kanaa ja fetaa salaattia, ja edes juoda kahvia!

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.