3 November 2013

HELLO NOVEMBER

Plääh, en oo päässyt taas vähään aikaan koneelle, koska tää mun vielä uutuuttaan kiiltävä kone jumitti ihan täysin alkuviikolla (inhoan w8:a, oonko ainoa?). Onneksi iskä sai tämän äsken toimimaan. Kaikki tämän postauksen kuvat on otettu marraskuussa 2011 ja 2012. Vitsi että oon jaksanut lukioaikoina nähdä vaivaa ja joka päivä asetellut etuhiukset pysymään noin... Musta tuntui silloin, että näytin ihan kamalalta jos olin otsa paljaana :-D

Tänään oon viettänyt oikein kunnon sunnuntaita, nimittäin nukkunut pitkälle iltapäivän puolelle, lukenut monta tuntia lehtiä, istunut koneella ja juonut teetä. No, kävin sentään Perttu-koiran kanssa lenkillä. Sama laiska meininki tulee varmaan jatkumaan iltaan asti, heh.

Marraskuussa miulla on tiedossa ainakin vähän syys- ja lokakuuta vähemmän pakollista yliopistolla istumista, parin tunnin sijaisuus yhdessä lukiossa (!!), teatterikäynti äidin kanssa, pikkuisen töitäkin, joulufiilistelyä, toivottasti myös opiskelua ja ennen kaikkea hassuja ja myös syvällisiä keskusteluhetkiä med mina kompisar, ne nimittäin tekee arjesta paljon mukavampaa. Ihanaa marraskuuta 

9 comments:

  1. Tukan asettelu tolla lailla näyttää kyllä tosi kivalta! Oon kasvattamassa otsatukkaa pois nyt, mutta mulla on just tuo paljas otsa -sydrooma mun hassun hiusrajan takia... :D

    www.minullaonsiivet.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Äääääh mulla on myös ikuinen otsisongelma, leikatako vai ei :-D Näyttää niin kivalta (muistutit siitä tuolla profiilikuvallasi!), mutta toisaalta se poiskasvattaminen on hankalaa!

      Delete
  2. ihania kuvia <3 oot niin söpö ja ihana :3

    ReplyDelete
  3. voi sul on ihan täydelliset hiukset!

    http://washed-out-dream.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuva on kaksi vuotta vanha, mutta kiitos! :-)

      Delete
  4. Ja missä Perttu kuvasta?
    Juotko McDonald'kahvia? Se ei ole kahvia, se on neste kahvin makun kanssa!
    Pidän todella hiusten väri ja manikyyri! Sopivat marraskuussa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. En juonut kahvia vaan limpparia! McDonaldsin kahvia en ole maistanutkaan :-D Ja kiitos! :-)

      Delete
  5. kivoja kuvia jälleen :)

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.