24 November 2013

SUNNUNTAI

Tämä on tavallaan päivä kuvina, koska en ole tänään tähän mennessä tehnyt oikeasti mitään muuta, kuin nukkunut, syönyt aamiaista, nukkunut ja nukkunut vähän lisää. Todellinen sunnuntai. Nyt ajattelin kuitenkin ryhdistäytyä edes vähän: on pakko mennä tiskaamaan, koska mulla ei ole enää puhtaita astioita. Sen jälkeen lähden tuonne pakkaseen kävelemään kotikotiin ilmainen ruoka mielessäni, heh. Millaisia teidän sunnuntait yleensä on, tämmöisiä koomailupäiviä vai jotain muuta?

4 comments:

  1. Ennen vanhaan kun vielä asustelin kotona niin menin sunnuntaisin yleensä jumiksen jälkeen poikkiksen luo, laitettiin ruokaa ja katsottiin neloselta Frasierin uusintajaksoja monta peräkkäin. Ah, niin täydellistä.

    Tämä sunnuntai sen sijaan alkoi nuhaisena herätessä kahdentoista korvilla ja on jatkunut viime keskiviikolta roikkumaan jääneen esseen kirjoittelemisen merkeissä. Hieman kateellinen olen miekkoselle, joka lähti just lenkille (itse kun olen ollut vaihtelevasti sairaana jo kuukauden ajan, joten liikunta on pannassa), mutta ihan tyytyväinen olen punajuuri-porkkanasosekeiton mussuttamiseen ja esseen hiljalliseen valmistumiseen. Kaikenkaikkiaan mukava päivä ja kiva saada juttuja alta pois!

    Kuulostaa sunkin sunnuntai oikein mukavalta. Sunnuntait on kivoja kun ihan luvan kanssa saa vain olla! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi, tuo alun kuvaus kotona-asumisaikojen sunnuntaista kuulostaa ihanalta! Oon vähän kade, että oot saanu oikeesti aikaan vaikka mitä :-D Mut se tunne kun vihdoinkin saa tuommosia juttuja tehtyä on kyllä huippu!

      Delete
  2. uuuh meillä oli tnä joku joulusiivous part ykkönen ja siivottiin koko talo lattiasta kattoon :'D et mun sunnuntai oli ainakin ihan kaikkee muuta ku koomailua

    ReplyDelete
    Replies
    1. No huh!! Ihan vastakohta mun löhöilysunnuntaille :-D

      Delete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.