11 March 2014

Tiistai

Mun kahvimuki on niin hieno. Siinä on linna, tähdenlento ja Pusheen, kuvaan mahtui ikävä kyllä vain linna. Opiskelu ei nyt jotenkin yhtään nappaa, ja luentomuistiinpanot on aika pitkälti yllä näkyvän kaltaisia. Eilenkin tein oikean suursiivouksen, kun olisi sattumalta ollut ihan vain muutama koulutehtävä rästissä... Myös soittolistojen teko ja päivittäminen on tuntunut viime aikoina tosi tärkeältä tekemiseltä. Tein yay 2.0 -soittolistan, koska yay:tä kuunnellessa skippaan nykyään joka toisen biisin. Uusi lista löytyy täältä. Kaipaan kyllä uutta kuunneltavaa; kertokaa mulle mikä on teidän tän hetken lempparibiisi! Ja kaikkien-aikojen-lemppareitanne olisi myös kiinnostavaa kuulla! Kivaa tiistaita :-)

13 comments:

  1. voih sun tukka on niin ihana! ja heh yks tän hetken soitetuimmista biiseistä mulla on busy doing nothing - ace wilder!! johtuneekohan siittä että kuvastaa aika hyvin nykyhetkeä.... XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos kohteliaisuudesta ja musavinkistä! Miekin voin niin samaistuu tuon biisin lyriikoihin... :-D

      Delete
  2. Voi köppyrä, ku tää poisti mun alkuperäsen kommentin. Mutta mun lemppari on nytten Whole Life Tour - Duvchi! Aaa en kestä, se on niiin ihana!<3<3 Muita lemppareita on Say Lou Loun biisut (varsinki Julian) ja The Killersin Human.
    Kaikkien aikojen paras on lenkillä David Guettan Titanium ft. Sia ja muuten vaan Coldplayn Viva la Vida (ei mitään hajua miks :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu kiitos vinkistä, Whole life tour pääs yhelle mun soittolistoista! Ja noista muista oon samaa mieltä, Julian ja Human ja Viva la Vida on niiin hyviä ja Titanium toimii erinomaisesti ainakin pyöräillessä :-D

      Delete
  3. hyvä yay-lista! mun tän hetken lemppareita on ainaskii: charli xcx - you ha ha ha, milla rumi - luulaulu, pharrel williams - marilyn monroe, jamie xx - beat for, noah kin - 822, little dragon - ritual union, SOHN - lessons (ja oikeestaan kaikki muutkin sen biisit)
    hups tulipas niitä ny :D

    ReplyDelete
  4. oooo miten upeet hiukset ! - hanna

    ReplyDelete
  5. Hei! Näytä tähdenlento seuraavan kerran!!

    ReplyDelete
  6. mun tän hetken lemppari on ylinolo mut menkööt: kepes mode - stressinkestävä

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa täähän oli just menevä biisi! :-D Kiitos vinkistä!

      Delete
  7. pieni tukkakateus iski ny!!

    ReplyDelete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.