18 February 2015

Throwback to 2009-2010 - kuvia vanhasta blogista

Kuuntelin nostalgiahimoissani 18-vuotissynttäreideni soittolistaa, mistä inspiroituneena aloin kaivelemaan myös vanhan, nyt jo piilotetun, blogini kuva-arkistoja. Tämän postauksen kuvat on otettu vuosina 2009-2010 eli ollessani 15-16-vuotias lukion ekaluokkalainen. Myös kuvien muokkaukset ovat alkuperäisiä. (Ja kyllä, mulla on tuossa yllä olevassa kuvassa päässäni fedora...)

Olin tapetoinut huoneeni yhden seinän julisteilla ja kuvilla, voi että olinkin tuosta ylpeä. Bongatkaa Team Jacob :-D

Tämän kuvan pointti oli esitellä mun uutta, hienoa puhelinta! Ja ketkäs ne siellä taustakuvassa...

Vasemmanpuoleinen kuva on mun eka asukuva ikinä! Saa nauraa, tykkään erityisesti tuosta poseerausasennosta, taitavasta naaman sensuroinnista ja pari numeroa liian isoista housuista. Tuohon aikaan kuului myös asiaan kertoa kaikkien täysin mielenkiinnottomien perustoppien ja sukkienkin ostopaikat. Oikeanpuoleinen kuva tyttömäisemmästä asusta patellavöineen on vähän myöhemmin otettu.
Erilaiset huivit ja pannat nutturan kanssa olivat tuolloin kovassa käytössä. Kameraan en myöskään paljon katsellut :-D Kaverini, joihin oon tutustunut vasta esimerkiksi yliopistossa, eivät kuulemma osaa kuvitella minua muilla kuin punaisilla hiuksilla, mutta ylemmissä kuvissa näkyy tosiaan oma, luonnollinen hiusvärini. Alla vielä pari lempikuvaani vanhan blogin arkistoista, eivät ihan kaikki kuvat sentään aiheuttaneet myötähäpeää!

Mitä tykkäsitte tällaisesta postauksesta? Onko siellä ketään, joka muistaa näitä kuvia edellisen blogini ajoilta? :-D

4 comments:

  1. Voi miten söpö pikkusaara :D:D <3 (t.juttahehe)

    ReplyDelete
  2. eikä, ihana nostalgaipostaus!!! :-D twilight, muse, fedorat, nuo muokkaukset... ah! mulla oli myös tuo samainen demistä saatu mustavalkoinen lontoo-juliste huoneen ovessa kiinni :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ihana kommentti! joo ne mustavalkoiset sisustusjulisteet oli niin hienoja silloin :-D

      Delete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.