6 July 2015

Seaweed

Juu, niputin sitten yhteen postaukseen kaikki merilevään liittyvät kuvat! Mun mielestä se on niin kaunista. Tuollaisia ekan kuvan kaltaisia from where I stand -kuvia oon nappailut koko kesän milloin missäkin ja nyt aloin miettiä, pitäisikö ne koota yhteen vaikka kesän lopussa. Niistä näkisi hauskasti, missä kaikkialla oon tänä kesänä käynyt, tai ennemminkin minkälaisissa maastoissa ja lattioiden päällä oon kävellyt. Näissä kuvissa on kivan pelkistetyt värit pilvisen sään takia. Eilen oltiin ekskursiolla läheisellä saarella, ja sieltä mulla on auringonpaisteessa napattuja merellisiä kuvia, jotka voisin postata vähän myöhemmin.

2 comments:

  1. Oi miten ihania kuvia! Miusta toi idea ottaa kuvia aina eri paikoista, joissa on seissyt, on hauska :D Sellasia kuvia tulee otettua varmasti helpommin ja huomaamattomammin, joten saattaa samalla tallentua sellasia muistoja, jotka muuten jäis unholaan!

    http://eemmaot.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Joo oot ihan oikeessa, pitääkin tosiaan toteuttaa sellanen oma postauksensa niistä kuvista :-)

      Delete

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
(click image for original source)
All photos (unless stated otherwise) © Nipsulintu, please don't use them without my permission. ☮. Powered by Blogger.